Το Σαββατοκύριακο που πέρασε ήταν το πρώτο πραγματικά ζεστό που βιώσαμε για φέτος. Ο Ιούνιος μας αποχαιρετά με έναν έντονο καύσωνα. Σίγουρα οι περισσότεροι από εμάς ξεχυθήκαμε στις παραλίες. Ήρθε η ώρα να αναρωτηθείς αν γνωρίζεις όσα πρέπει για την αλλεργία στον ήλιο;

Τι προκαλεί την αλλεργία στον ήλιο;

Η παρατεταμένη έκθεση στην υπερβολική υπεριώδη ακτινοβολία UVA και στην ακτινοβολία UVB καθώς και η χρήση καλλυντικών που περιέχουν συγκεκριμένα συστατικά. Αλλά και φάρμακα που προκαλούν φωτοευαισθησία και αυξάνουν την ευαισθησία του δέρματος. Ορισμένα από αυτά είναι τα αντιβιοτικά, η χημειοθεραπεία, το βαλσαμόχορτο, τα φάρμακα μείωσης της αρτηριακής πίεσης ή τα ορμονικά αντισυλληπτικά. Καλό είναι να ανατρέχετε πάντα στις οδηγίες χρήσης του φαρμάκου για πληροφορίες σχετικά με την πιθανή ευαισθησία στον ήλιο.

Γνωρίζεις όσα πρέπει για την αλλεργία στον ήλιο;

Πώς εκδηλώνεται η αλλεργία από τον ήλιο;

Η αλλεργία από τον ήλιο εκδηλώνεται για παράδειγμα, με ερυθρότητα του δέρματος, με κνησμώδες εξάνθημα ή μικρές φουσκάλες γεμάτες υγρό στην πλάτη, τους ώμους, τα χέρια, το ντεκολτέ και τα πόδια. Παρόλο που επηρεάζει περισσότερο τις γυναίκες ηλικίας 20-40 ετών με ανοιχτό ή ευαίσθητο δέρμα, μπορεί να εμφανιστεί σε όλους ανεξάρτητα από το φύλο ή την ηλικία.

“Η πρόληψη είναι η καλύτερη θεραπεία”

  • Χρησιμοποιήστε αντηλιακά με υψηλό φίλτρο προστασίας από την UVA και UVB ακτινοβολία. Βασιστείτε στα εξειδικευμένα αντηλιακά για δέρμα αλλεργικό στον ήλιο από αναγνωρισμένες εταιρείες όπως La Roche-Posay, Avène ή Bioderma, που έχουν ελεγχθεί από δερματολόγους.
  • Εφαρμόστε το αντηλιακό για δέρμα που παρουσιάζει αλλεργία στον ήλιο κάθε δύο έως τρεις ώρες κατά την έκθεση στο φως του ήλιου. Μην ξεχνάτε ότι το νερό μπορεί να διακόψει την προστατευτική του δράση.
  • Να θυμάστε επίσης να χρησιμοποιείτε κρέμες για μετά την έκθεση στον ήλιο και να ενυδατώνετε την επιδερμίδα. Η καλύτερη επιλογή είναι τα προϊόντα που περιέχουν αλόη βέρα ή πανθενόλη.

Γνωρίζεις όσα πρέπει για την αλλεργία στον ήλιο;

  • Συμπεριλάβετε στη διατροφή σας τρόφιμα ή συμπληρώματα που περιέχουν ασβέστιο, σελήνιο, ψευδάργυρο και β-καροτένιο.
  • Μην ξεχνάτε την ενυδάτωση! Ιδανικά αποτελέσματα θα έχετε μέσω ενυδατικών προϊόντων με αλόη βέρα, αλλά και μέσω επαρκούς κατανάλωσης υγρών.
  • Αποφύγετε την έκθεση στον ήλιο και την ηλιοθεραπεία μεταξύ 11 π.μ. και 4 μ.μ.
  • Αυξήστε σταδιακά τη διάρκεια της παραμονής σας στον ήλιο, για να συνηθίσει το δέρμα πιο εύκολα στην έκθεση. Όπως όταν αυξάνετε την αντοχή σας στο κρύο.
  • Επιλέξτε ρούχα που σας προστατεύουν από τον ήλιο: σκούρα και όχι πολύ λεπτά.
  • Για καλύτερο μαύρισμα, δοκιμάστε προϊόντα με βήτα καροτίνη, βιταμίνη Ε ή C.

Μετά από όσα διάβασες άραγε γνωρίζεις όσα πρέπει για την αλλεργία στον ήλιο;

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Έχεις πέντε λεπτά να φροντίσεις τα πόδια σου;

Summer 2021 Nail Trends

Author

Είμαι η Έλενα, αλλιώς η busy mama. Εκπαιδευτικός και μαμά ενός μικρού πρίγκιπα κι ενός μικρού ροζ μακαρόν. Ερωτευμένη πάντα με εκείνο το αγόρι που γνώρισα το 2005 και συνεχίζει ακόμα να με αντέχει. Πιστεύω ακράδαντα ότι μια μαμά δεν παύει ποτέ να είναι και γυναικά. Το busymama.gr έχει ως κέντρο του τη γυναίκα σε όλους της τους ρόλους.

Write A Comment